Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015

Το Γυμναστήριο ΜΕΓΑΘΛΟΝ στον Ορχομενό δεν «άλλαξε» μόνο διεύθυνση αλλά την «φιλοσοφία» της άθλησης στην πόλη!



Εάν και η …φήμη του, το ακολουθεί,  το ανακαινισμένο γυμναστήριο ΜΕΓΑΘΛΟΝ στον Ορχομενό δεν «άλλαξε» μόνο διεύθυνση αλλά και τις υποδομές του - δημιουργώντας ένα χώρο όπου κανείς αθλείται με όλες του τις ανέσεις και κάτω από μια συνολικά αλλαγμένη φιλοσοφία-  τα εγκαίνια του οποίου έγιναν το περασμένο Σαββατόβραδο.

Η υπεύθυνη του χώρου, γυμναστήρια κα Γαρυφαλιά Τζαβάρα, πλαισιωμένη από την οικογένειά της, φίλους και φυσικά τα μέλη του ΜΕΓΑΘΛΟΝ και με τις ευλογίες του π. Φιλάρετου, παρουσίασε το νέο της χώρο όπου μπορεί κανείς να ακολουθήσει νέες και παραδοσιακές μορφές άθλησης για μικρούς και μεγάλους, άνδρες και γυναίκες.
«Τιμή μου που βρεθήκατε κοντά μου σε αυτήν την όμορφη στιγμή!!!Σας ευχαριστώ πολύ όλους για την παρουσία σας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στον Βραζιλιάνο χορευτή Thiago Soares που μας έκανε την τιμή και βρέθηκε κοντά μας και χορέψαμε σε Latin ρυθμούς και ανανέωσα με το ραντεβού μαζί του στο Μεγαθλον! Χαρά και συγκίνηση που ήταν δίπλα μου και ο προπονητής μου Μπαμπης Σερετης, που βρίσκεται κοντά μου από το 1997 που ξεκίνησα το JUDO και με έμαθε να αγωνίζομαι σε όλους τους τομείς μέσα από το άθλημα! Να είστε όλοι καλά» ανέφερε μεταξύ άλλων στον χαιρετισμό της για να ακολουθήσει ένα πάρτι – έκπληξη.






Το ORCHOMENOS PRESSS εύχεται στο ΜΕΓΑΘΛΟΝ να συνεχίσει να προσφέρει στην τοπική κοινωνία διέξοδο προς τον αθλητισμό και γιατί όχι στον πρωταθλητισμό και να είναι «καλορίζικο»! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: