Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

Ο υποψήφιος στην Περιφέρεια κ. Πέτρος Σπ. Μακρόπουλος ευχαριστεί...

Αγαπητοί μου φίλες και φίλοι,
Θεωρώ υποχρέωσή μου να ευχαριστήσω από καρδιάς όλες και όλους εσάς που με τιμήσατε και με εμπιστευτήκατε με την ψήφο σας στις εκλογές της 18ης Μαΐου.
Νιώθω την ανάγκη να πω ευχαριστώ όμως και σε εκείνες και εκείνους που δε με ψήφισαν για τους λόγους του καθεμία και καθένας, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μια φορά το δικαίωμα της επιλογής ως αρχή λειτουργίας του Δημοκρατικού πολιτεύματος.
Μπορεί να μην είμαι σε εκλόγιμη θέση ωστόσο η στήριξή σας στο πρόσωπό μου με γεμίζει πρωτίστως μ’ ένα αίσθημα χαράς και ακολούθως μ’ ένα αίσθημα ευθύνης απέναντι σας. Θέλω λοιπόν να σας διαβεβαιώσω ότι θα συνεχίσω να βρίσκομαι καθημερινά δίπλα σας και να ακούω τους προβληματισμούς σας , καθώς η καθημερινή μου επαφή με τους περισσοτέρους από εσάς είναι τρόπος ζωής και δεν εναπόκειται στη στείρα λογική της πολιτικής ενασχόλησης.
Κλείνοντας ευχαριστώ τον Κώστα Μπακογιάννη για την τιμή που μου έκανε να με συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού και εύχομαι καλή δύναμη στους εκλεγέντες συνυποψήφιους μου.
Δε θα γράψω περισσότερα μιας και την ερχόμενη Κυριακή 25 Μαΐου έχουμε μπροστά μας μια ακόμη μάχη να δώσουμε ώστε να σφραγίσουμε το αποτέλεσμα  της  αλλαγής στην καρδιά της Στερεάς Ελλάδας στέλνοντας το μήνυμα της ανανέωσης και της σταθερότητας.

Με εκτίμηση,

Πέτρος Σπ. Μακρόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: