Τρίτη 24 Απριλίου 2012

To … διαφορετικό μήνυμα του Δημήτρη Καλλή εν μέσω της προεκλογικής περιόδου


Μήνυμα Δημήτρη Καλλή 


Σ` αυτή την πρωτόγνωρη για όλους τους Έλληνες και τις Ελληνίδες πολιτική και κοινωνική συγκυρία, σ` αυτή τη δοκιμασία που περνάμε ως πολίτες και ως εργαζόμενοι, όλοι μας και ο καθένας χωριστά οφείλει να συνδράμει με τις δυνάμεις του στην ενίσχυση της κοινωνικής αλληλεγγύης. 

Προσωπικά, ως ένας νέος άνθρωπος και πολιτευτής στο Νομό Βοιωτίας, θέλω να στείλω το δικό μου μήνυμα, ένα μήνυμα κοινωνικής συνοχής και στήριξης των συνανθρώπων μας που η κρίση και οι συνθήκες της ζωής δυσκολεύουν με μεγάλο ή και απόλυτο βαθμό την καθημερινότητά τους. 

Θεώρησα, λοιπόν, σκόπιμο αντί να «επικοινωνήσω» με τους πολίτες του Νομού μου μέσω εντύπων και φυλλαδίων, να … «μετατρέψω» αυτές μου τις δαπάνες προς την κατεύθυνση να ανακουφίσω – κατά κάποιο τρόπο - μέρος της κοινωνίας μας στην πράξη. 

Τις επόμενες ημέρες και συγκεκριμένα το Σάββατο 30 Απριλίου 2012 απο τις 10 το πρωί εως τις 12 στην αίθουσα του Παλιού Δημαρχείου της Λιβαδειάς λοιπόν, εξασφάλισα και θα διαθέσω ένα σημαντικό σε ποσότητα και αριθμό αγαθών πρώτης ανάγκης σε οικογένειες που έχουν ανάγκη την υποστήριξή μας ακόμη και για την ίδια την επιβίωσή τους. 


Εύχομαι η πράξη μου αυτή να μην θεωρηθεί από τους πολιτικούς μας αντιπάλους ως ένα «πολιτικό τρικ», αλλά μια πράξη ήθους! 

Είναι μια πράξη που βγαίνει από την ψυχή μου, που συνάδει με τον χαρακτήρα μου, με την αγωγή μου, με την κοινωνική μου συνείδηση. 

Δημήτριος Καλλής,
Υποψήφιος Βουλευτής ΛΑΟΣ Ν. Βοιωτίας 



3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

πολυ αστειο μεγαλε που στην ουσια εισαι μικρος τοσο οσο να σκεφτεις τους ανθρωπους με αναγκες προεκλογικα.Γραμμη Καρατζαφερη ειναι αυτη;

Ανώνυμος είπε...

Θ

Ανώνυμος είπε...

Τέτοιου είδους κινήσεις σε περίοδο προεκλογικού αγώνα υποδηλώνουν εξαγορά ψήφων,ειδάλλως θα είχαν γίνει σε αλλη χρονική στιγμή. πιστεύω οτι υποτιμά την νοημοσύνη των ανθρώπων και εμπαίζει τους κοινωνικά ευαίσθητους που μας έχουν ανάγκη αυτά τα δύσκολα χρόνια και όχι μόνο μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Ο νοόν νοήτο.