Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

O Γιάννης Αποστόλου ανακοινώνει την υποψηφιότητά του με τον Συνδυασμό «Ανεξάρτητη Επιμελητηριακή Ενότητα»



Η συμμετοχή μου μέχρι τώρα σε επιτροπές ως γ.γ, πρόεδρος, αντιπρόεδρος ή και ως μέλος αφού με περισσή προσωπική εργασία , διορατικές ειλικρινείς και καινοτόμες απόψεις πολλές φορές στέφθηκαν με απόλυτη επιτυχία εισπράττοντας τα ευμενή σχόλια των συνεργατών μου αφού το μέγιστο πιστεύω προτέρημά μου είναι ότι θέλω ν΄ ακούω τους πάντες, τις απόψεις τους, τις αντιρρήσεις τους και αφού ζυγίσω καλά την κατάσταση να αποφασίσω χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι δεν αναγνωρίζω τα λάθη μου και να κάνω το παν για να επανορθώσω.
Η επιτυχημένη επιχειρηματική μου δραστηριότητα μέχρι σήμερα πιστεύω ότι οφείλεται στις αρχές που μου πρόσφερε η οικογένειά μου που προέρχονταν από αυτοδημιούργητα φτωχά στρώματα της εργατικής τάξης που με τον ιδρώτα τους και με την αγνή και αστείρευτη αγάπη στην δουλειά τους αλλά και ως προς τους συνανθρώπους τους πρόσφεραν τα μέγιστα σε όλη την οικογένεια.
Επομένως πολλά οφείλω στον αείμνηστο πατέρα μου τον οποίο έχασα πρόωρα και ο οποίος ποτέ δεν έπαψε να με κατευθύνει να με συμβουλεύει να με προτρέπει πάντα προς την επιτυχία.
Από κει και πέρα όμως συνεργάστηκα με πολλούς ανθρώπους, διέκρινα και πήρα τα καλά τους στοιχεία, αφομοίωσα το τι πρέπει και το τι δεν πρέπει σεβάστηκα το κάθε τι γύρω μου και αυτό είχε ως αποτέλεσμα την πετυχημένη πορεία μου.
Η ασχολία μου με τα κοινά με ολοκλήρωσε ως προσωπικότητα με αρκετές γνώσεις για την αυτοδιοίκηση και ιδίως η διετής θητεία μου ως Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων είχε ως αποτέλεσμα την γνώση της λειτουργίας αυτής, της Νομοθεσίας που διέπει αυτήν καθώς και τις διαδικασίες αναθέσεων εργασίας Διαγωνισμών, Δημοπρατήσεων Έργων, Ενστάσεων, Προσφυγών, Έκπτωτων Εργολάβων κ.λ.π με αρκετέ καλή γνώση προγραμμάτων όπως ΕΠΤΑ, ΘΗΣΕΑΣ, ΕΠΕΡΑΑ, Α.ΜΠΑΛΤΑΤΖΗΣ και τώρα το ΕΣΠΑ το πρόγραμμα της ανάπτυξης, της επιχειρηματικότητας-ανταγωνιστικότητας που θα βοηθήσει να κινηθεί επιτέλους η αγορά και να αρχίσουν επιτέλους να απομακρύνονται τα μαύρα σύννεφα που εδώ και αρκετό καιρό σκεπάζουν την πατρίδα μας.
Επίσης αναμένονται προγράμματα ενίσχυσης μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων σε διάφορους θεματικούς τομείς και κλάδους της οικονομίας από τις οποίες θα υποβληθούν προτάσεις και αναλόγως τις χρηματοδοτικές ανάγκες θα επιδοτηθούν μετά από αξιολόγηση ώστε να επιτευχθεί ανάκαμψη της αγοράς που τόσο υποφέρει.
Τελειώνοντας και επειδή δεν μου αρέσουν τα πολλά λόγια αλλά λίγα απλά και κατανοητά παρά μόνον οι πράξεις και αυτό το έχω αποδείξει στην μέχρι τώρα πορεία μου πιστεύω ότι και σ΄αυτόν τον χώρο του Επιμελητηρίου έχω πολλά να προσφέρω και με την υποστήριξή σας όταν με το καλό εκλεγώ να είστε σίγουροι ότι θα έχετε δίπλα σας έναν φίλο-συνεργάτη που θα στηρίζει και υποστηρίζει τα συμφέροντά σας για την πετυχημένη πορεία όλων μας.

ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ: ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ.
ΓΕΝ. 20/02/1962 ΣΤΗΝ ΛΙΒΑΔΕΙΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ-ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΓΙΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ.
ΕΓΓΑΜΟΣ ΜΕ 3 ΠΑΙΔΙΑ –ΚΟΡΕΣ 28-24-20 ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ-ΜΑΡΙΝΑ-ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΣΥΖΥΓΟΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΛΙΝΑΡΔΟΥΤΣΟΥ.
ΕΧΕΙ ΔΙΑΤΕΛΕΣΕΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΙΑ ΔΥΟ ΕΤΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΕΤΗ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ. ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΦΟΡΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΤΡΙΑΔΑ ΕΝΩ ΣΤΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ ΑΝΑΔΕΙΧΤΗΚΕ ΠΡΩΤΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΙΖΟΝΟΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ. ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΤΩΡΑ ΩΣ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ-ΜΕΛΟΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ-ΜΕΛΟΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ-ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
ΑΓΑΠΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΣΟ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ-ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΕΥΤΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: