Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

Ο Ηρακλής Ντουφεξής ευχαριστεί…


ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ
Ευχαριστώ τους συγχωριανούς μου στην Τοπική Κοινότητα Παύλου με τίμησαν με την ψήφο τους στις Δημοτικές Εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2011 και μάλιστα με μεγάλο αριθμό ψήφων πρωτόγνωρο για τα δεδομένα του Παύλου και μου έδωσαν την εντολή να συνεχίσω και πάλι την καινούργια τετραετία που διανύουμε. Αυτό μου δίνει δύναμη να συνεχίσω με περισσότερο ζήλο και αποφασιστικοτητα στα νέα μου θητεία. Την προηγούμενη τετραετία έγινε σημαντικό έργο σε όλους τους τομείς αλλά εκεί που είμαι βέβαιος ότι συνέβαλα αποφασιστικά ήταν η βελτίωση της καθημερινότητας του πολίτη με την συμπαράσταση της Δημοτικής Αρχής.
Υπόσχομαι να καταθέσω και πάλι όλες μου τις δυνάμεις ώστε να ανταποκριθώ επάξια στις προσδοκίες των Παυλαίων συγχωριανών μου.

Με εκτίμηση

Ηρακλής Ντουφεξής
Πρόεδρος Τοπικής Κοινότητας Παύλου, Δήμου Ορχομενού

Δεν υπάρχουν σχόλια: