Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2009

«Σας καλώ όλους να στηρίξουμε μαζικά το ΠΑΣΟΚ» λέει ο Γιώργος Ζιώγας


Διαβάστε το προεκλογικό μήνυμα ενός καθαρόαιμου στελέχους της σοσιαλιστικής παράταξης στο Νομό μας, του Νομαρχιακού Συμβούλου κ. Γιώργου Ζιώγα:
«Φίλες και φίλοι
Η ψήφος στις εκλογές της 4η Οκτώβρη είναι απόφαση για τη ζωή μας το αύριο του τόπου μας. Στην τελευταία πενταετία η ζωή των περισσοτέρων χειροτέρεψε, η θέση της χώρα υποχώρησε, η χώρα οδηγείται σε πρόωρες εκλογές σε συνθήκες οικονομικής και κοινωνικής κρίσης. Καλούμαστε να βαδίσουμε τον άλλο δρόμο, να ξαναβρούμε την αισιοδοξία και την σιγουριά, να ξαναμπούμε σε τροχιά ανόδου και προόδου.
Σήμερα αυτό που θέλουν οι πολίτες είναι απλό και ξεκάθαρο θέλουν μια κυβέρνηση με στελέχη χωρίς αλαζονεία, να δουλεύουν με σοβαρότητα, σχέδιο, αποτελεσματικότητα και κοινωνική δικαιοσύνη για αντιμετώπιση των δεκάδων προβλημάτων. Συμμετείχα στις διαδικασίες της συγκρότησης του ψηφοδελτίου του ΠΑΣΟΚ για τις εκλογές του Οκτώβρη σε μια προσπάθεια να βοηθήσω και να προωθήσω τα προβλήματα που απασχολούν τους Βοιωτούς πολίτες, ασχολούμενος καθημερινά για δεκαετίες κοντά στους αγρότες, στους νέους, στους εργαζόμενους στους συνταξιούχους κλπ.
Έχω την εμπειρία την γνώση και την θέληση και θα συνεχίζω να αγωνίζομαι για το καλό αυτού του τόπου. Είμαι πάντα παρόν στη πρώτη γραμμή της μάχης με τα προβλήματα της περιοχής με πίστη στις ιδέες μου, συνέπεια στις αρχές μου όπου θα αγωνίζομαι για την βελτίωση των συνθηκών ζωής του Βοιωτού πολίτη χωρίς « ίντριγκες » και παρασκήνια.
Ως απλός ‘στρατιώτης’ θα συνεχίσω να είμαι μάχιμος και ότι είναι προσωπική μου δέσμευση από οποιαδήποτε θέση και αν βρίσκομαι θα στηρίζω όλους τους πολίτες της περιοχής μου.
Φίλες και φίλοι
Δώστε το δικός σας αγωνιστικό παρόν σε αυτές τις εκλογές για μια δίκαιη κοινωνία, για μια καλύτερη μέρα. Σας καλώ όλους να στηρίξουμε μαζικά το ΠΑΣΟΚ. Όλοι μαζί μπορούμε να δώσουμε στον τόπο μας τις ευκαιρίες που δικαιούνται και εάν κάποιοι δεν έμαθαν από τα λάθη τους ο λαός είναι εδώ και τιμωρεί. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ» .

Δεν υπάρχουν σχόλια: